سوالات متداول

 

سفارش

 

 

چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

برای اینکار شما  میتوانید از طریق سایت یا اپلیکیشن برمه اقدام کنید. بدیهی است قبل از ثبت سفارش نیاز به ثبت نام و عضویت در سایت یا اپلیکیشن برمه دارید. سفارش در سایت برمه از طریق صفحات مامان ها و یا غذاها قابل انجام است.

 

حداقل تعداد سفارش غذا چند عدد است؟

برمه محدودیتی برای تعداد سفارش در نظر نگرفته است و شما می توانید حتی یک پرس نیز سفارش دهید.

 

آیا امکان سفارش غذایی خارج از  لیست غذاهای موجود در سایت برمه وجود دارد؟

بله. در این مورد شما می توانید با تیم پشتیبانی برمه تماس بگیرید. ما سفارش شما را بررسی کرده و نتیجه را به شما اطلاع میدهیم.

 

آیا امکان طبخ سفارش بر اساس سلیقه من وجود دارد؟

بله. شما میتوانید هر نوع نظر و نکته ای که در رابطه با پخت غذا دارید در قسمت پیام به آشپز (موقع ثبت سفارش) درج کنید. پس از بررسی درخواست شما در صورتی که پخت غذا طبق نظر شما برای آشپزها ممکن باشد سلیقه شما اعمال خواهد شد. طبیعتا طبخ غذا بر اساس نظرات مشتری برای سفارشات کم تعداد میسر نخواهد بود.

 

اگر سفارش من مشکل داشت چه کاری باید انجام دهم؟

در صورت وجود موادی نظیر:

ارسال اشتباه سفارش

عدم ارسال کنار غذا

کم بودن تعداد سفارشات

و به طور کلی عدم تطابق بسته تحویل شده با سفارش شما

سریعا با تیم پشتیبانی برمه به شماره...................... تماس بگیرید.

 

آیا امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد؟

لغو سفارش های انجام شده در سایت یا اپلیکیشن برمه تا ساعت 22 روز قبل برای ناهار و ساعت 12 ظهر برای شام امکانپذیر است. ضمنا برای کیک ها و دسرها به دلیل مسائل مربوط به تهیه( زمان بر بودن، سفارشی بودن و.....) امکان لغو سفارش وجود ندارد.


سلامت و بهداشت غذا

 

چگونه می توانم به بهداشت و سالم بودن غذاها و محصولات برمه اطمینان کنم؟

تمامی آشپزهای برمه دوره های آموزشی در زمینه بهداشت و سلامت غذا را طی کرده اند و دارای کارت بهداشت و سلامت هستند که به طور مرتب در فواصل زمانی مشخصی تمدید می شوند. از طرفی کارشناسان برمه نیز به طور سرزده و دقیق از منازل و محل کار آشپزها بازدید میکنند. این بازدید ها شامل موارد زیر است:

بازدید از محل پخت غذا

بازدید از مواد  اولیه

بررسی لباس کار آشپزها

بازدید از ظروف و وسایل پخت غذا


هزینه و پرداخت

 

هزینه ارسال سفارشات چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ارسال برای تمام نقاط کاشان به صورت ثابت 3000 تومان می باشد.

 

پرداخت هزینه ی سفارش در برمه به چه شکلی انجام می شود ؟

پرداخت ها به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. شما می توانید برای اینکار از درگاه پرداخت اینترنتی سایت برمه استفاده کنید.

آیا امکان استفاده از دو یا چند کد تخفیف به صورت همزمان وجوددارد؟

خیر. در هر سفارش شما میتوانید  تنها از یک کدتخفیف استفاده کنید. اما امکان استفاده همزمان از تخفیف مخصوص هر آشپز وکدتخفیف وجود دارد.

 

چه مدت طول می کشد تا مبلغ سفارش لغو شده به حساب من بازگردانده شود؟

در صورت بروز هرگونه مشکل ( در هنگام سفارش و پرداخت هزینه) وکسر وجه از حساب شما با پشتیبانی تماس بگیرید. مبلغ کسر شده طی 48 ساعت کاری به شماره حسابی که به پشتیبانی اعلام می کنید واریز خواهد شد.

 

به سفارشات ما در برمه مالیات بر ارزش افزوده هم تعلق می گیرد؟

بله. قانون مالیات بر ارزش افزوده شامل تمامی کسب و کارهای اینترنتی می شود و برمه نیز از این قاعده مستثنی نیست.


توزیع سفارشات

 

پس از ثبت سفارش چه مدت طول می کشد تا غذا به دست مشتری برسد؟

تعیین زمان تحویل سفارش به دلخواه شماست و تمامی سفارشات در زمان انتخاب شده توسط شما برایتان ارسال خواهد شد.

 

برمه در کدام مناطق فعالیت دارد؟

برمه در تمامی مناطق شهر کاشان و شهک های صنعتی منطقه فعال است و سفارشات شما در هر نقطه ای از شهر کاشان که باشید برای شما ارسال خواهد شد.

 

نحوه ارسال سفارشات به چه صورتی است؟

سفارشات شما توسط پیک های برمه به آدرس شما ارسال می گردد. پیک های برمه مسئول سالم رساندن سفارشات شما هستند و تلاش می کنند تا اینکار را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.


بسته بندی

 

نوع ظرف و بسته بندی غذا در برمه چگونه است؟

سفارش شما بسته به انتخاب شما در یکی از انواع ظروف یکبار مصرف، چینی،...... و بسته بندی و ارسال خواهد شد. ضمنا مشخصات تمامی ظروف در سایت ذکر شده است.

 

آیا هزینه ی بسته بندی با ظروف مختلف متفاوت است؟

بله. هزینه ی بسته بندی با توجه به نوع ظرف انتخابی شما به شرح ذیل است:

یکبا مصرف.......

چینی.......


سرویس های برمه

 

برمه برای برنامه های مختلف مثل جشن ها، مهمانی ها و نذری هم سرویس دهی دارد؟

بله. برمه دارای سرویس های مختلفی است که شما میتوانید بسته به دلخواه و نیازتان از آنها استفاده کنید. سرویس های برمه شامل موارد زیر است:

سرویس غذای مهمانی، سرویس غذای نذری، سرویس غذای شرکتی، سرویس غذای خیریه

شماره تماس تیم پشتیبانی برمه برای مشاوره و هماهنگی های بیشتر در اختیار شماست :........................

 

سرویس سفارشی     سرویس شرکتی     سرویس نذری     سرویس خیریه     سرویس مهمانی


سایر موارد

 

چگونه می توانم اپلیکیشن برمه را نصب کنم؟

برای اینکار شما می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

لینک مستقیم                        اندروید                                ios

 

چگونه میتوانم از جشنواره ها، تخفیفات و.... در برمه باخبر شوم؟

شما می توانید از طریق کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام سایت برمه و یا سرویس پیامکی برمه از جشنواره ها، تخفیف ها و سایر هدایای ما باخبر شوید.

آدرس صفحه تلگرام                              آدرس صفحه اینستاگرام

 

 چگونه میتوانم نظر خود در مورد سفارشم را به اطلاع آشپز برسانم؟

امکان نظردهی برای تمامی مشتریان عزیز فراهم است. شما میتوانید پس از دریافت سفارش خود و در هنگام مراجعه بعدی نظر خود را در صفحه ای که برای شما نمایش داده می شود قرار دهید. ما و آشپزها نظرات شما را به دقت مطالعه کرده و از آنها در راستای بهبود خدمت دهی به شما استفاده می کنیم.

 

فللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

اااااااااااااااااااا